Monday 30 April 2012

biNa InSaN gUrU (BIG)

Assalamualaikum w.b.t

hye readers n blog stalkers,,hehe.....now,, this entry is mainly about our BIG for last week 23-26 April dkt pangkor Village... lau korg nk tau ape 2 BIG,, korg tgk dkt tjuk kt ats....hehhee.....kalau dgr je perkataan pangkor atau pulau, mesti korg teringin nk pergi kn??tp,,siyesly aku da boring dgn pangkor...nie kali kedua kitorg p sane...ermm,,tiap kali ade xtiviti luar mesti mktb akan book tmpat dkt pangkor....serious da boring..nk pegi teluk batik,, xpon luar pada perak...syok jgk...hehhehe... (demand btol minah nie) BIG nie sbnrnye cm perkhemahan utk membina jati diri cikgu ar lebiyh kurg...uhuhu...aku da la anti- khemah....sbut je name khemah terus da x bermaye...mane x nyer,, lau khemah je mesti la bersiap sedia emosi, jasmani , fizikal, rohani n macm2 lg la utk menempuhinya....alhamdulillah, BIG ni da pon selesai dgn jayanya... tp malangnya muke aku da sun burn terok sgt...memg berbelang-belang....hahaha...smpai org pgl aku muke "TWO TONE" hahaha...lawak2...tp xpe,,biar mase je yg pulihkan balik muke aku nie...hehehe...xtiviti yg plng best mase BIG ari 2 of course la WATER CONFIDENT....hehee,,,siyes seronok berendam dlm air laut tp masin sgt....huhuuu.....yg plg x best skali ialah mse JUNGLE TREKKING...huhu....da la bukit2 die curam n tanah pon basah coz baru lpas hujan....huhuh...seriously sgt adventure...korg2 yg xde stamina yg kuat n fizikal yg xseberapa mcm aku nie digalakkan xpyh jungle trekking....hehehe......





































p/s: alhamdulillah BIG siri 1 da selesai.....:)

No comments:

Post a Comment