Sunday 25 December 2011

my prince charming ......^_^

assalamualaikum sume......lame aku sunyi dari blog nie (cehh,,pdhal baru sminggu..hahaha) ...ok,,bkn krn ak nk menyepikan diri tp aku lngong xde idea nk tls ape dlm blog nie....huhu.....yelar,,ak kn kt umah jer so xde diari,feelings n experience nk share ngan korg2 sume....lau nk share pasal menu ape yg aku mkn kt umah ari2 ade ar...hahahaha.....okay,,,dipendekkan cerite n fikir punyer fikir, entry kali nie ak nk citer pasal  lelaki idaman aku....ermm,, die nie sgt caring,,romantik n the most important is die sgt la hensem....hoi,,,lau la die 2 jd laki aku alamaknyer xkuar bilik la ak...asyik duk ngadap muke die jep..haahhaha,,,,ak stat admire mamat nie mase die berlakon kt tv3 lu dlm cite nora elena(drama faveret aku)......sgt la sweet die dlm drama 2...uuuhhh,,,memg xtgl episod die n siap download agy.....ok,,let me show u mamat 2,,,,surprise------------>

nk tembak sape 2 abg aaron???hahaha

sweetnyer,,,best dpt suami mcm nie,,,

hensem kn????hehe...

pssttt: hensem kn???hehehe......

No comments:

Post a Comment