Friday 1 March 2013

shoping baucer buku ^_^


hahaha...byk2 alatulis nie utk sape nie?heheeeee...nie sume bukan utk aku k..tp uk adek2 aku...diorg da pesan awl2 lg sebelum baucer buku kuar....kurang asam punye adek..habis lari bajet nk shoping utk aku je...hhaha...xpela...stahun sekali jeee blnje adek.......btw, aku baru je hbiskn rm100 baucer buku dkt mydin...sume buat beli alatulis ni je...best giler tau shoping brg2 kt mydin...brg2 sume murah...siap kitorg boley gune kad siswa lg...yg paling xtahan tu kitorg boley dpt buat kad meriah freee......heeeee...t sape2 nk g mydin gune kad meriah mydin aku yer....aku bg pnjm free jeeee......

tgl rm150 je lg baucer...nk gune buat beli ape ekkk?? buat beli buku la pulak...asyik beli bende2 mengarut je....huhu....so, destinasi seterusnya utk habiskan baucer buku is at my hometown la kot....tgu cuti sekolah nie baru g beli nan adek....aalaaa.....xyah risau la....baucer buku boley gune smpai 31/5 laaaaa...lmbt lagi.....hahahaha.....


No comments:

Post a Comment