Wednesday 9 November 2011

I'm me and I'm emo, my friends too~

Assalamualaikum.....
hehe,,,,at last,,i managed to spend some time to create this blog and share my diary with all of u.....hahhahaha....i'm speechless....don't know how to describe my feelings now....i'm so excited to have this kind of things bcoz b4 this my friends already asked me to have a blog but i don't know how to do it.....
everyday i will look and read my friend's blog but now i already hve my own blog......hehehe....proud of me..oppss.....hahaha......
btw,,skunk nie ak tgh final exam,,,uhhh,,,very nervous...xtau cm mane tp pasti korg2 sume tau cm mane feeling bile masuk dewan exam 2 kn....,,2 paper da abis...tgl lg 2.....xsbar btol nk balik trgnu 17hb nie jumpe ngn org trsyg kt sne.....hehehe...rindu tahap cipan dh nie....
15 hb nie straight away after last paper,,ktorg 1 klas will go to genting...lau fkrkan pasal seronok 2 memg la giler2 nk pegi tp fulus of course ar kene byk lam poket...huhuhu....adoooiii,,,,aku xtau ar cm mane nk survive dkt genting 2 6t....mkn megi je la kot...nk bt cm mane lg....nvrmind lar....asalkan dpt enjoy puas2 kt sne 6t nge member2 aku sume.....lgpon nie last sem for my foundation year.....happy study to me.... :)




gmbar2 kt ats 2 gmbar aku,eja, zida n yaya mase g cameron aritu....seronok giler..memg xrancng sgt pon nk pegi tp tibe2 teringin nk g jln2 kt cameron n duit plak tgh byk so,,,enjoy la puas2..hehehe....lgpon,,,ade driver kancil biru yg bwk kami g sne....hehehe....tengs a lot to him coz brings happiness to us on that day....next time kter pegi tmpat lain plak yer cik driver....  ^_^

No comments:

Post a Comment